Reciklirani ram za fotografije ////// Recycled photo frame

Jednog neobičnog petka uveče sam ostala sama kući, pa mi je palo na pamet da iskoristim kutiju od poklona koji sam dobila tog dana. Momak je ionako već neko vreme pitao kada ćemo staviti našu sliku u spavaću sobu :) //////////////////// One unusal Friday night I stayed at home, so I got the idea to use the box of a present that I had got that day. Anyway my boyfriend was asking for a while when we`ll put our photo in the bedroom :)

Evo kako sam na brzinu iskoristila kutiju, umesto da je bacim... /////// Here`s how I used the box, instead of throwing it away...




Za ram vam je potrebno:
karton
eko papir
boja (koristila sam akrilnu)
makaze
lepak
bambus trake

////////

For a frame you`ll need:
cardboard
eco paper
paint (I used acrylic paint)
scissors
glue
bamboo bands.

Krugove sam pravila umakanjem donje strane valjkastog lepka u boju. ////////// I made circles with the lower part of a glue package, which I dipped into paint.

Labels: , , , ,