From T shirt to necklace ///// Iz majice u ogrlicu

Ogrlica je inspirisana mnogobrojnim linkovima na Internetu, na kojima se od majice seku trake, pa se od njih napravi ogrlica. Moja verzija ogrlice je ovakva:

////////

The necklace was inspired by lots of links on the Net, on which strips of t shirt are cut, and then you make a necklace od them. My version of necklace is this:


Prvo, isecite majicu ovako:  ////// First, cut the t shirt like this:


You`ll need this also:  ///////  Trebaće vam i ovo:


Delove sa strane koji su na majici bili opšiveni, obvila sam jednom trakom i prišila je. ////// Parts which where sewed on the side of a t shirt, I covered with one strip of the t shirt, and sewed it around the necklace.


Na kraju sam dobila ovo:  /////////   At the end I got this:


Posebno volim kombinaciju rozog sa crnim! I planiram vrlo skoro da opet budem kreaKtivna, kada je ovakva ogrlica u pitanju :)

//////

I especially like the combination of pink and black. And I`m planning to be creaCtive very soon again, when these necklaces are in question :)

Labels: , , , , ,