EX YU bloggeri - bravo i hvala! (In Serbian)

Naše prvo online okupljanje je zvanično završeno juče uveče. I ja sam oduševljena! Postavljeno je više od 70 postova, blogova. Zahvaljujući tome, ja sam otkrila puno novih blogova, i nadam se da je i kod vas isti slučaj. 

Hvala svima što su širili informaciju o žurci na svojim blogovima, iako ja to nisam ni želela da eksplicitno tražim od vas. Mislim da je to bio najboji vid reklame, jer se dosta novih prijatelja priključilo. Što i jeste krajnji cilj ovakvog okupljanja!

Verujem da su oni koji su postavili pojedinačne linkove do više njihovih postova možda u većoj meri uspeli da privuku pažnju ostalim blogerima, što bih preporučila svima za sledeći put. Naravno, ukoliko opet budete želeli da stavite samo naslov svog bloga, to nije greška i na vama je da odlučite.

A sada vas ostavljam da pišete, kreirate, analizirate, kontemplirate, predstavljate... 

I ne zaboravite: PIONIRI MALENI SE OPET OKUPLJAJU ZA DVE NEDELJE!

Labels: , , , , , ,