Malo inspiracije... ///// A little bit of inspiration...

Proleće je u jeku, energija je veća, ljudi užurbaniji, akcija je imperativ. Volim to kod proleća, ali ponekad mi i smeta jer je "pod moranje" da si napolju sa ljudima, na kafama, druženjima. Ništa lepše, ali valja pomalo i ostati kući. I u njoj svašta ima da se radi..

Pre neki dan me je momak pitao što sam dokona, jer sam celo po podne provela u kući. A ja satima istraživala muziku i Pinterest, i na kraju ga dočekala igrajući. I to sve sa sunčanim naočarima, jer su oči počele da me bole od tolike izloženosti računaru. Eee, to je već bio momenat kada je valjalo izaći međ ` ljude. I tako i bi!

Za sve vas koji ste trenutno u zatvorenom i čitate ovo, ili negde u parku za lap-om ili Ipadom, evo malo inspiracije:

DIY - Unesite proleće u vaš dom...

///////////

The spring is in bloom, the energy level much higher, the action is the imperative! I like that in spring, but sometimes it bothers me because it`s "a must" to be outside with people, in the cafes, hanging out. There`s nothing better, I admit, but sometimes it`s good to stay at home too. There`s also lots to do inside.

A few days ago my boyfriend asked why I`m so spare, because I spent that whole day in the house. And i was exploring the music and Pinterest all the time, and waited him dancing, all with my sunglasses on, because my eyes started to hurt from all the radiation of the computer. Well, that was the moment when it was about time to really go outside among people. And so it was!

For all of you who are momentarily inside and reading this, or somewhere in the park on your laptop or Ipad, here`s a bit of inspiration:

DIY - Bring some spring into your home...


Link

KOSA - Unesite proleće i u svoj stil... ///// HAIR - Bring the spring into your style...


Link

RECEPT- Osvežite se uz ovaj divan home-made sladoled od naše drage Lake kuharice.. 
////
RECIPE - Refresh yourself with this homemade icecream, made by our dear Easy cook...


Link

MUZIKA - Podignite raspoloženje uz predivan japanski i koreanski jazzy hip hop. Da, dobro ste čuli - jazzy matrica uz jake tekstove, barem u pesmama koje su na engleskom, pa mogu da se razumeju :)
 ////
MUSIC - Boost your mood with amazing Japanese and Korean jazzy hip hop. Yes, you heard me right - jazzy music, with strong lyrics. At least the ones in English, which are comprehensible :)



FILM - A kad uveče dođete kući, slatko umorni od ispunjenog dana, evo jedne filmske preporuke:
////
MOVIE - And when you get home, sweetly tired from the fulfilled day, here`s one movie recommendation:


IMDB link

Labels: , , , , ,