Washi love

Ako niste već čuli za online shop Srećno Dugmence, brzo pohitajte na njihovu stranicu. Prodaju puno prelepih washi traka, šarenih slamčica, kreativnih pečata, i još puno toga što vam duša ište, za vaše kreativno stvaralište :) 

Ja sam u nekoliko navrata kupovala washi trake, i trenutno ih koristim za svoje svadbene projekte. U jednom takvom momentu stvaralaštva sam se slučajno okrenula iza sebe i videla bele police za začine. Izgledale su ovako:

/////

If you already heaven`t heard for the online shop Srecno dugmence, quickly go their page and check out all those lovely washi tapes, colourful straws, creative stamps, and loads of other stuff for your creaCtive endeavours.

In few occasions I was buying washis from them, and currently I`m using them for my wedding projects. I one of those moments of creativity I turned around and saw these white shelves behind me. They were looking like this:


I onda odlučim ja da uzmem traku i oblepim ivice, onako usput. I mislim da sam ih malo oživela:

/////

And so I have decided to glue them with washi. I think I gave them life a bit:


Idemo dalje... ///// We go further...

Labels: , , , ,