DIY table decoration

Eto mene opet. Ostala sam vam dužna još par DIY-ova kojima sam se bavila letos. U pitanju je dekoracija stolova na mom venčanju. 

Ako vam je već dosta priče o mom važnom danu, nemojte još ići. Ideje koje slede možete iskoristiti za bilo koju zabavu koju pripremate, a takođe mogu poslužiti i kao inspiracija za dekoraciju stola u vašoj kući. I to baš sada kada je jesen.

////

Here I am again. I promised you a few more DIY posts which I made this summer. It`s for table decorations at my wedding.

And for those who had enough of the stories about my big day, please don`t go yet. The ideas that will follow you can use for any party you are preparing, and they also can be great inspiration for the table decoration in your home. Especially now in fall.



Malo jute pretvorene u nadstolnjak, šišarki sa Tare koje je moj tatko izsprejisao u žutu i zelenu boju. Pa onda mamine tegle za zimnicu, koje sam obložila u čipku i konopac, a unutra napunila kriškama limuna koji su plutali u vodi. Cveće sam pravila od krep papira, pa ih lepila na štapiće za roštilj. (Više o njima u sledećem postu.) I ponegde ubacila kupovno žito u boji. 

Ovako je to izgledalo iz bliza, pa još na Instagramu kod moje rođake:

////

A little bit of jute used as a table cloth, little bit of pine cones which my father sprayed in yellow and green. And then my mothers jars, which I covered in lace and jute, and put slices of lemon and water in them. I made the flowers of crepe paper, and then glued them on barbecue sticks. (More about these flowers in my next post.)

This is how it looked from close, and on Instagram of my cousin:


A brojevi za sto?

////

And table numbers?



Ništa jednostavnije. Uzela sam po tri-četiri pampura, stegla ih rafijom, pa uglavila papire sa brojevima. Brojeve sam skinula odavde i odštampala ih na pak papiru.

Ovo sve mi je bilo dovoljno efektno, pa sam salvete samo zavezala tankim konopcem. Tačnije, konobari su to odradili pre nego što sam došla :)

////

Nothing more simple. I took 3-4 wine corks, tightened them with rafia, and put paper numbers in between them. I downloaded free printable numbers from here. It was all enough effective for me, so I put only small piece of rope around the napkins. Actually, the waiters did that before I came :)


A sećate se ovog mog kreativnog haosa od ranije? ///// And do you remember this creative chaos from before?


Poslužio mi je za mladenački sto. Na kraju se čipka nije videla iz daleka, ali nema veze. Ja znam da je bila tamo. A "ženik i nevesta" su mi bili fascinantni termini od kad sam saznala za njih, naročito to "ženik". I pitala sam se: ko to još govori? Epa, posle ove svadbe će ga mnogi spominjati!

/////

I used it for my brideandgroom table. In the end, the lace couldn`t be seen from a distance, but never mind .i know that it was there. 



Na stolu je bilo sve mojih ruku delo, osim ovog predivnog cvetnog aranžmana. Malo jute, mirišljavih sveća, opet šišarki, šarenih kamenčića. Šišarke sam stavila u kutije od CookieZ kolačiča koje sam kupila u prodavnici zdrave hrane. Sveće su stajale na tanjirićima koje sam donela od kuće. 

/////

On the table almost everything was my creation, except this lovely flower decoration. A little bit of jute, scent candles, pine cones, coloured stones. I put pine cones in the cardboard boxes I got from some CookieZ you can buy in our shops. I put candles on small plates I brought from home.


I na kraju, nemojte misliti: "Bože, kako ova Saška ima originalne ideje". Mislim, neke su zaista bile spontane i moje, ali za neke sam našla inspiraciju na Pinterestu. Kao i svi koji se bave DIY-om! I znate šta je najvažnije - koštalo me je svega nekoliko desetina evra. Za 16 stolova!

////

And in the end, don`t think "God, this Saskia has some really original ideas". I mean, yes, some of them were really spontaneous and mine, but for some I found the inspiration on Pinterest. Like everybody else who is into DIY. And you know what - it costed me only a little euros. For 16 tables!

Labels: , , , , , , ,