DIY zidni ram za slike /////// DIY wall photo frame

Posle svih onih diy-isanja za venčanje, malo sam napravila pauzu po pitanju takvih aktivnosti. No, i dalje imam dosta ideja, a od pre neki dan sam krenula ponovo i da ih realizujem.

Sigurno se sećate ovog rama za slike, kog sam pazarila na našem buvljaku:

////////////

After all the DIY adventures for my wedding, I took a break considering that type of activities. However, my head is full of new ideas, and recently I started with these kind of projects again.

You all remember this old picture frame I bought on flea market:


Sprejom sam ga obojila u belo, i odlično je poslužio na mom velikom događaju kao rekvizit za fotografisanje. Međutim, njegova namena od početka je bila drugačija. Zamišljala sam ga kao ram za fotografije mene i muža, i to u našoj spavaćoj sobi. Odmah iznad naših glava, da nas čuva dok spavamo. Zajedno sa velikim putokazom, porukom "Keep calm and explore the world" i uramljenom pesmicom kojom me je muž verio. Njegove reči, njegovom rukom napisane. Autentična uspomena koja je sada uramljena da prkosi zaboravu.

///////////

I sprayed it in white, and it served its purpose excellently at the wedding, being used as a prop for photo shooting. However, its purpose from the whole beginning was different. I had imagined it as photo frame for our photos, in our bedroom. Right above our heads, to keep us while we`re sleeping. Together with a big sign post, a message "Keep calm and explore the world" and framed song by witch my husband has proposed to me. His words, written by his hands. Authentic memory, which now defies the oblivion.



Način izrade je jednostavan. Na šest mesta sa unutrašnjosti bočnih strana rama ukucala sam male eksere. Oko njih sam zavezala tri tanka jutina konopca. Oni su mi sad služili kao štirak za kačenje fotografija. Fotografije sam pričvršćivala ukrasnim plastičnim spajalicama.

Na narednim fotografijama se sve može bolje videti. Spavaća soba mi je slabije osvetljena, pa je i u najsvetlijem delu dana neophodno uključiti blic radi jasnijih slika. Dok ne kupim bolji fotoaparat, ovo je najbolje što sam mogla da ufotkam za vas.

///////

Tutorial is simple. On six places on the inner sides of the frame I drove in the nails. Around them I tied the jute rope. Then I hanged the photos on them, with big plastic paper clips. 

On next photos you can see it better. My bedroom is a bit dark, so I have to put a flash on even in the brightest part of the day. Until I bought a better camera, this is the best I could photograph for you.


Mi sada još lepše i lagodnije istražujemo svet, barem u snovima :)

////////////

We are now exploring the world even more relaxed and curiously, at least in dreams :)

Labels: , , , ,