May your feet take you where you heart wants to go (ONLY IN SERBIAN)

Ne znam kada je tačno počela moja negativna usmerenost na ljudska stopala, mislim da je to bilo još negde u detinjstvu. Nekako su mi za oči uvek zapadala stopala starih ljudi, znate ona sa crnim noktima koji delimično fale, i koje su verovatno izgubili dok su radili negde na njivi. I nikad ih više nisu povratili. Ne možeš a da ih ne primetiš. Jednom prilikom mi je neko rekao "takve ćeš nokte i ti imati kad porasteš", i tu je bio kraj. Moja negativna uslovljenost na stopalo kao deo ljudskog tela je bila rođena! A da ne pričam o mislima tipa "nikad neću da odrastem, jer svašta ružno me tamo čekai". U pubertetu je to naravno prešlo u nezadovoljstvo svojim stopalima, inače prosečnim, ništa posebno ružnim. Dođe leto, ja nosim isključivo zatvorene papuče i sandale. Zamislite tog samostvorenog hendikepa! 


Neminovno je bilo da kod osobe vrlo brzo primetim stopala. Mogla sam tačno da opišem kakva stopala ima svaka poznata osoba u mom okruženju. Počela sam da izvodim i svoje teorije i podele stopala po kategorijama, i tako malo da zabavljam i zasmejavam svoje prijatelje. Spominjana su tu "tipično subotička stopala", pa "muška/ženska", "simpatična kaodečija muška stopala", i sl. Sa ove distance tek sad vidim koliku zbrku sam imala u glavi dok sam bila pubertetlija (a i malo kasnije). 

A onda sam počela da izlazim iz te strahomagle, i polako da shvatam da ima i puno ružnijih stopala oko mene, koje devojke ponosno prikazuju, ne bi li obule svoj omiljeni komad obuće. Pa zašto bih ja bila gora od njih? I zašto bih se uopšte opterećivala takvim detaljima? Te je moja rasterećenost stopalima napokon otpočela...



Pošto ih vodim svuda sa sobom, što ne bih zabeležila gde smo sve zajedno putovali... Putovanja na daleke destinacije, ili pak šetnja po gradu, ali u značajnim trenucima i sa posebnim osobama, zajedno smo prošli toliko iskustava. I zajedno postali puno bogatiji!







A i kad je dosadno, uvek su tu da mi pomognu sa idejama za razbibrigu.




A postoje i stopalca koja neminovno skreću pažnju na sebe kod svih ljudi, u bilo kom trenutku. Da ih cmačeš i igraš se sa njima, i iznova bivaš svestan koliko samo voliš njihovog nevinog vlasnika, za koga bi dao sve. 


*Većinu fotografija možete videti i na mom Instagram profilu. Družimo se i tamo!

Labels: , , , , , ,