Iskričavih godinu dana

Draga Iskra,

prošlo je godinu dana od kada si zaiskrila na ovom svetu. Od kada sam posvedočila kako si ugledala svetlost dana, uzela prvi vazduh. To iskustvo zauvek me je promenilo.

Samim rođenjem pokrenula si mnoge talase, i sigurna sam da nas još veći tek čekaju sa tobom. 

Volim kako izrastaš u jednu zadovoljnu osobu. Već sada znaš da svojim osmehom razoružaš ljude oko sebe.

Volim što si samostalna i što sve želiš da isprobaš sama svojim prstićima. Pa se buniš kad ti to neko onemogući. Kao da kažeš: "Heeej, ja sam velika. Hoću sama. Pusti me!"

Volim što si živahna i zainteresovana za svet oko sebe. Život nudi toliko mogućnosti, i ja sam sigurna da ćeš ih ti maksimlano iskoristiti.

I baš volim što još nemaš kosicu, jer si i po tome drugačija od drugih i tako možeš još malo da budeš beba. Jer, život brzo prolazi i za tren oka ćeš odrasti. A ovaj nevini period nema cenu i nikada se ne može vratiti.

Srećan rođendan!

Voli te tetka

*Sve fotografije su moje autorsko delo


Labels: , , , , , ,