Iskra u zemlji čudesa ///// Iskra in wonderland

*Scroll down for English version

Ćao! Ja sam Iskra. Ako pratite ovaj blog, onda me se sigurno sećate iz ovog posta. Bila sam glavni junak te priče, i mnoge od vas sam baš raznežila. Opet sam ovde da vas malo inspirišem i vratim nekim osnovnim vrednostima. Ljubavi, porodici, uživanju u sitnicama i jednostavnim stvarima. Ja sam još jako mala, i nisam ni svesna kakve me sve životne zavrzlame čekaju, ali imam roditelje koji baš umeju da te komplikacije učine jednostavnim i da se ne opterećuju najčešćim dnevnim stresovima odraslih, koji me uče da budem iskren i pošten čovek, koji neguje prirodu koja je u različitim oblicima oko nas. Moja mama mi je jako posvećena i puna je ideja kako da me na prijemčiv način predstavi svetu. 

Svima vam je verovatno poznata ova kreativna žena. Sa njenim radom se upoznala i mama, pa je dobila sijaset ideja kako da se i ona poigra sa mnom. Ja sam se ponekad meškoljila i budila usred shootinga, ali mama je bila strpljiva i upadala u scenu da me podoji ili pomazi, ne bi li ponovo zaspala i zauzela pozu kakvu je ona zamislila.

Sve je krenulo za Novu godinu, kada su mama i tata napravili dve novogodišnje čestitke za najbliže. Ja sam naravno glavna zvezda. Smejala sam se, jer već dobro znam da poziram...


...ali, onda sam se umorila sankajući se...


Pošto je to doba godine kada svi luduju i prave cirkusante od sebe, nisam htela da zaostajem ni ja...


A pošto nije ni moja mama htela da zaostaje za ostalim vrednim domaćicama, poželela je da zgotovi puno delicija u kuhinji, pa sam joj i ja priskočila u pomoć...


Znate, moji mama i tata su ekološki jako osvešćeni ljudi. Vole prirodu oko sebe i snažno se protive povređivanju životinja i uništavanju biljnog sveta. Zato će svake godine na moj rođendan zasaditi po jedno drvo u gradu za mene, kako bih i ja nastavila njihovu ekološku borbu kad porastem!


Već imam svoje jedno drvo, tik ispred moje zgrade. Da me svaki dan podseća na važne vrednosti, i na neraskidivu vezu između čoveka i prirode. Ali, nećete mi zameriti ako ga ponekad ja i drugačije vidim i iskoristim. Ja sam još uvek mala, pa se malo i poigravam sa tim drvetom. No, tu su moji m i t, da me usmere na pravi put...


Roditelji me uče da budem koristan i pošten građanin, koji voli ljude i životinje oko sebe. Jednog dana ću osloboditi sve životinje iz zooloških vrtova, i sigurna sam da će mi one za to biti zahvalne...


All photos taken by Danijela Birta Čkonjević
............

Eto to je početak moje priče. Svašta mi još moji roditelji spremaju. O svemu ćete biti blagovremeno obavešteni. Jer ja sam Iskra, i imam osećaj da ću zaiskriti mnoge promene!

A u slučaju da vas interesuje kakva sam kad ne spavam i ne poziram, evo me:


Neodoljiva sam, zar ne?

English version

Hello! My name is Iskra. If you follow this blog, you will probably remember me from this post. I was the main hero of that story, that left many of you emotional. I`m here once again to inspire you and to take you back to some basic values. To love, family, enjoying in little and simple things. I`m still very little, and I`m not aware of what life complications are waiting for me, but I have the parents who know how to make those complications simpler and not to be overwhelmed by daily stresses of the grown-ups, who are teaching me how to be an honest and righteous human, who nurture the nature around us. My mother is very dedicated to me, and she`s full of ideas of how to represent me to the world in an attractive manner.

You are all probably familiar with this creative woman. My mother was also acquainted with her work, so she got plenty of ideas of how to play with me. I was sometimes waking up during the shooting, but my mom was patient and was dropping into the scene to cuddle me or breastfeed me, so that I could fall asleep again and take a position she had imagined for me.

It all began for NYE, when my mom and dad made NYE cards for the closest friends and relatives. I was the main star, of course. I was laughing, because I already know how to pose very well.. But then, I fell asleep on the sleigh...

Since that is the time of the year when everybody is acting like a circus people, I didn`t want to fall behind...

And my mom wanted to make all kinds of delicacies in the kitchen, so I jumped in to help her.

You know, my mom and dad are two very ecologically aware and and active people. They decided that every year, on my birthday, they will plant one tree somewhere in the city, so that I could continue their ecological fight when I grow up. They have already planted one such tree in front our building. I`m still little, so you`ll forgive me if I climb that tree or do something similar with it. My mom and dad are here anyway, to guide me on the right track...

One day I`ll free all the animals from the zoo, and I`m sure they`ll be thankful and will remember that.

.........

So, this is the beginning of my story. Be prepared, my mom and dad have all kinds of plans with me. My names is Iskra (spark), and I`ll spark up all kinds of changes in this world!

Labels: , , , , , , , , ,