Recycled wedding photo album

Postoje događaji u životu koji su ti toliko bitni i toliko dragi, da nastave da žive u tvom srcu i mislima, jednako vividno i emotivno kao i onog dana kada su se odigrali. Kao i dan posle, i dan posle... Pa onda čekaš fotografije sa tog događaja, da još više pothrane te uspomene. Pa onda prođe dosta vremena, a ti odlučiš da izradiš te fotografije. Jer su jako važne, a ko zna šta će jednog dana biti sa cd-om na kom su snimljene. Pa kupiš album. Pa razmišljaš o tome kojim redosledom ćeš slagati te fotografije, koje propratne natpise ćeš stavljati. I tako iznova evociraš uspomene, i kao da si na tom događaju opet. Barem malo...

Takva je priča bila sa našim venčanjem. Da, možda je kliše reći "moje venčanje je bilo super, svi su uživali". Ko to ne misli o svom venčanju? Ali, kada i posle nekoliko meseci svi spominju to kao i njima važan događaj, ne možeš a da se ne osetiš ponosnim, i da ne poželiš da napraviš neku reprizu.

No, dok ne napravimo reprizu, hajde da vidimo zašto sam uopšte i počela da pišem ovaj post. Zbog čega beše? E da, zbog albuma za slike koji sam malo preuredila.

Nisam bila zadovoljna njegovim jednostavnim izgledom. Too simple za jedan ovako bitan događaj.


Umesto da u tu rupu stavim sliku (classic!), odlučila sam da se malo poigram. Kako su na dekoraciji venčanja glavnu ulogu imale čipka i juta, one su glavne junakinje i ovog albuma.

Ostao mi je i neki plastificirani papir u albumu (ne znam njegovu funkciju, niti otkud on tu), pa mi je odlično poslužio da dam final touch celom ovom DIY-isanju.



Labels: , , , ,