Instagram and #hashtags

*Scroll down for English version

Od kad sam se porodila Internet na telefonu predstavlja moj prozor u svet. Možda to zvuči žalosno ili tužno, ali ja sam se uigrala i takav vid komunikacije sa ljudima trenutno mi jako prija. Možda zato što je često i jedini. Od Vibera i WhatsApp-a, preko proveravanja pošte. Dok dojim, dok nosim sina, dok mu pevam uspavanku. Multipraktik.

Ali, nekako od svega najviše volim Instagram. Već par godina sam član te zajednice i mogu reći da mi je u izvesnoj merio obogatio život. Prvo, naučio me je da primećujem detalje oko sebe. Svaki dan postujem barem jednu fotografiju i to znači da dnevno primetim barem jedan detalj oko sebe. A u ovoj užurbanoj svakodnevnici u kojoj živimo priznaćete da je i to ponekad luksuz. Preko Instagrama sam naučila puno i o kompoziciji fotografije, o bogatstvu različitih uglova i stylinga kojima jedan običan predmet možete ufotkati.

A znate i ono "slika govori više od reči"? I zaista, praćenjem fotografija korisnika možete naučiti mnogo više o njemu nego i da ste razgovarali. A o tome na kakva vas sve razmišljanja i maštanja podstaknu fotografije neću ni da govorim. Znači, nikada nije dosadno :)

A tu je onda i kultura #hashtagova. U početku mi je je bilo glupo da ih stavljam, jer sam ih vezivala samo za prikupljanje novih pratilaca. Kada sam shvatila da i ja preko njih mogu doći do korisnika sa sličnim interesovanjima, i do čitavih malih zajednica i "pokreta" sa određenom tematikom, onda sam ih i ja zavolela.

Ovo su moji omiljeni hashtagovi:

#onthetable

Šta sve možete organizovati na svom stolu? Od hrane i kreativne prezentacije novih recepata, preko različitih propsa kojima produbljujete svoju kreativnost.

These are my favourite hashtags:

paulnikk
ascoolaskimdeal
_ewabakrac
rosiryder
#fromwhereistand

Od ranije znate za moju opsednutost stopalima i beleženjem putešestvija na koja su me moja stopala vodila (link). Epa, ispostavilo se da nisam jedina. Na svetu ima puno ljudi koji slično razmišljaju i sve se to beleži na stranici koja nosi isti naziv kao pomenuti hashtag. 


#ihavethisthingwithfloors

Slično kao prethodan hashtag, samo što su pored stopala u igri i različiti podovi i podloge. (link)



#thatsdarling

Nazvano po ženskom magazinu Darling. Odnosi se na beleženje svih momenata koji su za tebe "darling". Od divnih predela, druženja, preko propsa i opet nekih onthetable organizacija. Većina ovih slika ima neku nostalgičnu, autentičnu notu koja se meni jako sviđa. (link)


A ovo su neke od mojih skorašnjih fotki:


Družimo se i na Instagramu? Koje hashtagove vi volite?

In English

Since the moment I gave birth the phone represents my window to the world. Maybe it sounds sad or pathetic, but that kind of communication suits me at the moment. Maybe it`s because sometimes it`s the only way I communicate with them. From WhatsApp and Viber, to checking my mail. While I`m breastfeeding, carrying my son, singing him lullabies. Multipractic.

Somehow, my favourite platform of all is Instagram. I`ve been a member of that community for a while now and in a way it has enriched my life. Firstly, it taught me how to notice the details around me. For real. Every day I post at least one photo, so that means that I have to notice or organise at least one detail per day. And that is sometimes a luxury in this hectic life of ours, don`t you agree? Through Instagram I have also learnt a lot about the composition of the photos, about the richness of different angles and styling in which you can capture one object.

And you know about that "one photo speaks more than a thousands words"? And really, by following photo posts other users you can sometimes learn more about him than in conversation. And I even won`t start about what kind of imagination and contemplation can photographs take you to.

And than there`s the culture of #hashtags. At first I didn`t use them much because they reminded me only on getting more followers. When I realised that they can take ME to other followers, of similar interests, and to whole lotta of communities and movements with specific subjects, then I got to love them.

#onthetable

What you can organise on you table? From food and creative presentation of new recipes, to different props with which you can enrich your creativity.


#fromwhereistand

You will maybe remember from my previous posts (link) my obsession with feet and travelling endeavours to which they can take you. Well, it turned out that  I`m not the only one. There are lot of people in the world that think like me, and they are showing that on this page.

#ihavethisthingwithfloors

Similar to previous hashtag, only with different surfaces and floors beside the feet. (link)

#thatsdarling

The name has the origin in a women's magazine Darling. It`s about photographing all those moments in our lives that we call "darling". From wonderful sceneries, dinners with friends, through props and onthetable compositions. Most of those photos have some kind of nostalgic, authentic note that I like very much. (link)

Are we going to hang out on Instagram too? What are your favourite hashtags?

Labels: , , , , , ,