Cozy little place we call our home...

Ovih dana sam se bacila na organizaciju okupljanja na svoja dva bloga, pa slabo imam vremena da vam i predstavim nešto od onoga što sam pravila. Imam spreman još jedan recept, ali malo bih pauzirala sa njima, jer ne želim da se ovo (bar ne još uvek) pretvori u food blog. Imam i slike još jedne ogrlice, koju sam napravila pre nekoliko meseci, ali sam nešto nezadovoljna njom, pa se dvoumim. Verovatno ću i nju prikazati, jer bi baš bila fora i svojim neuspesima da se hvalim... A do tada, evo nekoliko detalja iz našeg divnog malog doma.... Naravno, u pitanju su sve kreaKtivni detalji, u skladu sa temom bloga :)

////////////////

These days I was all into organizations of linky parties on both of my blogs, so I didn`t have much time to present to you some things I had made. I have another recipe ready, but I would like to take a little break with them, since I don`t want to turn this blog into a food blog. At leas tnot right now :) I have photos of one handmade necklace, which I made a few months ago, but I`m not very satisfied with it, so I have doubts whether to post about it or not. I think I`ll do it in near future, since it would be a good idea to praise with my failures too, right? Until then, here are a few details from a cozy little heaven of hours... Of course, it`s all about the creaCtive details, in connection to the blog title :)










Recycled


Handmade, of course :)



I naravno moje rukotvorine koje sam već predstavljala na ovom blogu:

//////////////

And, of course, my crafts, which I already have presenting before:

 Link 

Link

Link

Link

Link

Link

Link

Link

Link

Definitivno u skorijoj budućnosti sledi i drugi deo prikaza detalja :) Do tada me posetite i na drugom blogu Project 6x6, na kome se bavim piskaranjem, a trenutno sam okupirana razmišljanjem o životnim ironijama. Do sledećeg puta, veliki pozdrav!

////////////////

Definitely in the near future I`ll present the part 2 of the details in my home :) Until then, feel free to visit my other blog Project 6x6, on which I write about all kinds of stuff, and momentarily I`m occupied with the ironies of life. Until next time, stay well!


Labels: , , , , , , , ,